STUNT CHALLENGE na TELEFONIE! 馃摫

Opublikowany 15 pa藕 2020
馃挕 Dowiedz si臋 wi臋cej o promocji: zagrajznami.com/
馃拵Link do GTA: San Andreas: play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.gtasa&hl=pl
馃憰SKLEP TK! : teamkaluch.pl
馃摲INSTAGRAM - kaluch_
2锔忊儯 WBIJAMY 2 MILIONY: plthrow.info

Komentarze

  • Mo偶na te偶 przes aptoid

  • bmx2

  • T膮 2 gierk臋 mia艂em pozdro

  • Touchgrind bmx gierka do stuntowania

  • ten sam autobus co w sandbox 3d

  • Ja t膮 gr臋 moge miec za free. I nic nie musze zak艂ada膰 es

  • Do stunt贸w w gta sa mobile polecam motor NRG-500 najszybszy polecam te偶 pobra膰 mod cleo gdzie mo偶na spawnowa膰 wszystkie pojazdy i si臋 teleportowa膰 tak do stunt贸w tak normalnie lepiej zosta膰 przy normalnym gta to cleo mo偶na pobra膰 z filmiku z mojego kana艂u.

  • chcesz zrobi膰 stunt na gta 5 jak masz ps 4 to pobierasz aplikacje ps remote play na tel 艂膮czy艣 sie z konsol膮 i jest mo偶esz gra膰 ja telefonie

  • Nast臋pnym razem ogarnij krosa w gta sa

  • 6:00 pan policjant od gimpera

  • Ja w Plusie xd

  • 8:25 grasz na pc a nie na tel

  • wypr贸j bmx 2 robisz stuty na bmxsie albo hulajnodze

  • @natansiema

  • Polecam

  • Gangster 4

  • Te偶 mo偶na pobra膰 z Google Aptoide i pobra膰 za darmo wszystkie gry ale nie popieram tego tylko ja tu to zostawie

  • Co on tam na dole zamaza艂 xD

  • Czyli jak kupi臋 gr臋 za np 10z艂 to mam za darmo

  • 馃攰Siema all, jak da kto艣 mi suba i napisze pod byle jakim filmem moim w kom ze dal to za tego suba dam mu 6 sub贸w z multi kont. Subskrypcji nie usuwam!馃攰

  • Kaluch, a TK to nie jest trybuna艂 konstytucyjny? Xd

  • Lub sci膮gnij cracka z chroma i masz gierke za darmo

  • 2i3 gra by艂a prosta ty nobie ale lubie twoje odc jak co艣

  • Mo偶e pogromcy w sa?

  • Kiedy jeste艣 w Orange masz abonament ale masz iOS:馃憗馃挧馃憚馃挧馃憗

  • Ach timobile zdyskrypinowany i w sumie dobrze

  • eloooooooooooooooooooo

  • Mam pomys艂 Kaluch Niech Madzia i Wiki skacz膮 na telefonie w San Andreas i za ka偶dy skok za kt贸ry dostan膮 kas臋 to tyle dodtana

  • Zr贸b stunt challenge na BMX w GTA

  • 呕eby na motorze m贸g艂 jecha膰 na kole to musisz klikn膮膰 2 razy w to czym sterujesz

  • Ja pszesz艂em ca艂o艂 gr臋 najlepsza misja to zabicie biksmeke

  • Reklamowanie 2 konkurencji jednocze艣nie odwa偶ne.

  • Ej dzi臋ki na komputerze poproboje te stunty z San Andreas co ty probowales

  • Pamietam jak mialem z 7 lat i grlaem w san adreas :C Piekne czasy

  • pomys艂 na odcinek: stunt challenge na chaos mode

  • Ja gdy jestem w plusie '_'

  • jak kiedy艣 kupi艂em przez operatora film i mi przyszed艂 rachunek wi臋c nie fajnie na prawd臋 NIE FAJNIE

  • Nie masz 偶adnych pieni臋dzy ? Hcesz kupi膰 gr臋 ? Na telefonie A nie masz pieni臋dzy ? Pobierz aptoide aplikacja w google

  • Dawaj atunty w gta sa ale na pc

  • Zagraj w bmx2

  • To nie dxia艂a

  • Nie

  • To now dzia艂a

  • ja znam gr臋 podobn膮 do GTA ale problem jest ze znalezieniem jej w sklepie play. W ka偶dym razie - MadCity BCO 2

  • GTA mo偶na pobra膰 za darmo

  • Kto chce aby Kaluch zrobi艂 odcinek z tej ostatniej gry z Madzi膮 i Wik膮 馃憤 - Tak 馃憥 - Nie Zag艂osuj!

  • Fajne stare czasy

  • Ej czemu nie z pl贸s

  • Kaluch pobierz map臋 z se Andreas i r贸b tam stunt poniewa偶 s膮 kanciaste g贸ry

  • Ale poco tazniszka mo偶na za darmobnie podam nazwy alki aby艣 nie straci艂 hajsu

  • zaplacilem 30 zl a nie 15

  • Za umrz臋cie 100 dolar贸w sie traci

  • .

  • Kaluch jak dobijesz 2M to bym si臋 bardzo uciesz臋

  • Dawaj Car parking

  • Ahh shit, here we go again

  • Eee wida膰 偶e on to nagrywa na si艂臋 tylko dla pieni臋dzy, s艂abo kaluch. Rozumiem ze chcesz si臋 dorobi膰 aczkolwiek to si臋 s艂abo ogl膮da i b臋dziesz mia艂 pieni膮dze ale mniej widz贸w.

  • 8:50 kaluch to nie jest ptogen t20 zgta tylko mclaren p1

  • Ja tam wiem jak zadarmo馃槀

  • Ciekawe kiedy kolejny odcinek GTA V Stunt challenge

  • bmx 2 zarombista gierka

  • Kaluch zaszala艂 m贸wi:ja najlepszy jestem haha to teraz na telefonie musz臋 robi膰 xd

  • A ja mam za darmo hahah hacker

  • Stunty gangster 5

  • 5:48 no metr 50

  • Zapraszamy na m贸j kana艂

  • Mo偶e Willy z prawdziwego 偶ycia spotka Obame 馃槀馃槀馃槀馃槀

  • 7.58 ale fazaa

  • mam w play ale na karte

  • Polecam car parking mozesz tam gra膰 onnline lub sam masz du偶膮 map臋 i miejsca do skakania r贸偶ne samochody

  • ja tam nie kupuje takich drogo艣ci xd wystarczy pobra膰 happymod i nie trzeba p艂aci膰 lol

  • 3:55 HESOYAM pozdro dla kumatych ;)

    • Ja tak mia艂em ponad 100000000 dok艂adnie xd

    • :)

  • a jak jesg gra po kosztuje 15 zl to mam j膮 za darmo ?

  • X3m moto goggle play

  • Kiedy b臋d膮 偶贸艂te bluzy?

  • Ka偶dy lubi gta ale sa Andreas to bug

  • Ja Orange jestem

  • Siema

  • Kiedy zombi Mode? Kto chce zombi Mode niech lapkuje zeby widzia艂

  • A gdzie zombie gta

  • Kunwa mam Orange na kart臋

  • 1:32 m贸j te偶

  • A jest na IOS? :(

  • Ka偶dy odcinek ma reklam臋 to wkurza jak chcesz zarabia膰 to nie na nas typie bo to wkurza jak w 艣rodku filmu wywala ci reklam臋 o promocjach w tym g贸wnie Orange 馃う鈥嶁檪锔

  • Mi nie dzia艂a

  • Jak zainstalowa膰 GTA San Andreas

  • Kiedy GTA V ZOMBIE????

  • Na co kupywa膰 jak za darmo mo偶na mie膰

  • Ale mnie nostalg艂o, a偶 se zagram w San Andreas

  • Kiedy 偶ycie w trawie

  • kiedy zombi mod 2

  • Zagraj w bmx2

  • Aj jestem w plusie 馃槳馃槳

  • A w app storze dzia艂a?

  • Kiedy zombie mod 2 odcinek

  • Czejszcz kaluch k臋dy stuntyz getea 5

  • Gta Sa + Kaluch = Kr贸l Julian gra w GTA

  • Kiedy stary zbierze kompa

  • Sajlepszom podr贸bk膮 gta jest Vegas crime simulador

  • BMX 2 zajefajna giera